Zobowiązanie do świadczenia najlepszej jakości
Zadowolenie klienta jest dla nas priorytetem, a nie tylko pustym sloganem, dlatego też dbamy o to, aby nasze produkty oraz serwis sprzedażowy i posprzedażowy spełniały najwyższe kryteria jakości, bezpieczeństwa, ekonomii i ekologii. Nasz system zarządzania jest regularnie kontrolowany, a możliwe ulepszenia natychmiast wdrażane w życie. Nasze zaangażowanie bazuje na następujących wartościach:
Jakość
- Wymagające i zdecydowane zarządzanie procesami.
- Swoboda działania z obowiązkiem sprawozdawczości dla współpracowników.
- Zachowanie wszelkich jakościowych standardów i wymagań.
- Ciągła kontrola osiągania jakościowych celów i wytycznych.
Ekologia i zrównoważony rozwój
- Ekologiczne procesy recyklingowe.
- Współpraca z dostawcami legitymującymi się wtórnym spożytkowaniem komponentów.
- Zachowanie wszelkich przepisów dot. środowiska i gospodarki odpadami.
- Ciągła kontrola osiągania ekologicznych celów i wytycznych.
Bezpieczeństwo
- Bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
- Szkolenia produktowe, handlowe, BHP.
- Ciągła kontrola osiągania wytyczonych celów BHP.
KIM JEST DLA NAS KLIENT
- Jest najważniejszą osobą w naszej firmie, niezależnie od tego, czy kontaktuje się z nami osobiście, telefonicznie, czy za pośrednictwem e-maila.
- Nie jest od nas zależny, ale my jesteśmy zależni od niego.
- Nie jest przeszkodą w naszej pracy, ale stanowi jej sens i cel.
- To ktoś, kto ma w stosunku do nas oczekiwania. Naszym zadaniem jest spełnienie jego wymagań tak, abyśmy razem osiągnęli korzyść.
- Nie jest elementem firmowej statystyki, tylko człowiekiem z krwi i kości, pełnym uprzedzeń i mogącym się mylić.
- Ne jest osobą, z którą powinniśmy się wykłócać albo mierzyć intelektualnie. Nie ma nikogo i nigdy nie będzie , kto wygrałby kiedyś spór z własnym klientem.
- Nie jest osobą obcą, tylko żywą częścią naszego biznesu.
- Nie robimy mu przysługi, obsługując go to on robi nam przysługę, dając nam szansę na spełnienie jego życzeń.